vrijdag 28 december 2007

I'm a retard
I'm deranged
I'm confused
wished I changed

I wanna die
'cause what else can you do
when you, in stead of one
suddenly, love two

Both magnificent
both in my heart
both not interested
as I said: a retard


Oh, die kerstfilm was erg briljant! Ik weet niet meer hoe die heette (teveel gezien) maar die vrouw wilde zo graag trouwen dat ze maar met een sukkel ging...terwijl ze ook al met een leuke vent ging. Och, wat hou ik van die dubbelrelaties in filmsxD! Het is het mooist als ze er ook allebei achterkomen en haar dan allebei zouden dumpen. Nouja, dit gedichtje in ieder geval geschreven vanuit haar standpunt.
Verder wil ik iedereen die dit lees een fijn 2008 wensen, met al je vingers er nog aan (niet origineel maar als je je vingers kwijtraakt kun je niet meer commenten, natuurlijk:P*grijnst*)

Holiday greetings (ofzo)
Suzan

p.s. Ik zie net dat ik op 28 november een concept heb opgeslagen, van een of ander raar gedichtje van schrijfles....laat ik het maar publiceren (zie het als een eindejaars'cadeautje')
Hij staat dus hieronder...zie ik.

1 opmerking:

  1. Je onderschat mijn lenige tenen, Suzan. In elk geval, een poëtisch 2008 toegewenst and keep up the good work. ;)

    Alexander.

    BeantwoordenVerwijderen