donderdag 1 mei 2008

Oké, hier een forumwedstrijdgedicht (wow, wat een woord, he:))
Nu we het toch over woorden hebben? Ik heb een palindroom gevonden(H) Hip, he? Het is KEIZIEK...maar een zeker persoon *mept* beweert dat ie al bestaat! Nougoed, hieronder dus het onder zware druk geschreven gedicht. Meldingen:
1. Ik haat deadlines
2. Ik haat thema's
3. Ik lijk verdorie Moppersmurf wel:D
4. Het thema was :

Verloren Wonder

De schittering in het water
Lijkt aan jou gelijk te zijn
Mijn hand reikt ernaar uit
Laat jou vervagen

Maar het voelt alsof ik zelf verdwijn

Ik deed het niet opzettelijk
Wilde je niet voor altijd uitvagen
Ik zou het niet durven
Met je hele leven nog voor je

Nog zoveel onbeantwoorde vragen

Ben ik je nu voor altijd kwijt
Heb je me nu echt verlaten
Probeerde je te vinden
Mijn zoektocht tevergeefs

Het mocht niet baten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten