donderdag 13 mei 2010

Over datgene waar je je bij andere mensen alleen maar aan ergert, omdat je zelf ook zo bent. Kiezen.

Ken je dat?
Nee, jij moet kiezen
Mij maakt het écht niets uit
Terwijl, wat heb je te verliezen?

Maak gewoon die keuze
Bepaal eens wat je wil
Doe toch niet zo moeilijk
En hou je niet zo stil

Wil jij graag bij de Subway eten?
Lekker doen, daar gaan we heen
Of wil je liever pasta
Mij een zorg, ik ga wel mee!

Wees niet bang om te besluiten
Ga gewoon een keer je eigen gang
Lekker ongezond eens Maccen
Want dat wilde je al lang!

Dus wees niet bang, ik ga wel mee
Je hebt niks te verliezen
Jij bepaalt, jij leidt de weg
zolang ik zelf maar niet hoef te kiezen

1 opmerking:

  1. Product placement in poëzie, is dat een nieuw gat in de markt?

    Vanuit je eigen ervaring schrijven, dat werkt prettig, hè? En het resultaat is vaak, zoals hier, mooi. Persoonlijk en juist daarom herkenbaar.

    I'm your fan! Samen een stuk schrijven? (A)

    BeantwoordenVerwijderen