zaterdag 29 april 2006

Nee, nee, nee! Niet weer een van die stomme aanvallen zoals deze! Ik zie ook een keer een plaatje waarbij een gedicht geschreven moet worden(wedstrijd), doe ik dit:

Bericht uit een fles

De zee
doet me denken aan je ogen
Een diepte
waar ik in verdrink


De golf
laat me denken aan je lach
Een krul
die me vrolijk maakt


De maan
herinnert me aan jou
Schitterend en fel
als je me aankijkt


Dit is de link naar die wedstrijd. Ga niet denken dat ik vals speel, mijn (jeetjeme)nick(ies)name is gewoon Indy.
http://www.dreuzels.com/forum/forum_posts.asp?TID=12637&PN=1&TPN=1

7 opmerkingen:

  1. suzan! briljant!

    nee, serieus, dit klinkt echt heel goed. nee, nee, niet omdat het over verliefdheidgaat ofzo *kijkt scheef* maar er zit echt zo'n "spirit" in; "schitterend en fel als je me aankijkt" dat poetry contest ga jij zo winnen! of heeft er al iemand anders gewonnen? nou dat is dan niet aardig.

    voorlopige groet, sara. booming brains wordt binnen korte tijd weer opgeladen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja ik heb het gelezen! ik vond hem weer geweldig sara! hoe kom je bij die mooie beginzin...wow *kijkt nog steeds verbijsterd* ach het is maar een harry potter wedstrijd...ik had net zoiets als toen met de AI, fuck you met je stomme gedichten, ik doe mee voor de grap. Ik wilde eigenlijk alleen een lidnaam winnen hierbij, maar het duurt vast nog eeuwen voordat we mogen gaan stemmen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo'n tekst bij je plaatje op het forum.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. euhhh...kee...

    waarvoor wil je zoiets hebben dan?
    wat heb je daar aan?

    nouja. ik zag dat je al ergens in de top3 van ene lucius stond? had op een moeten staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. zijn ze al aan het stemmen? gaaf wist ik niet!

    BeantwoordenVerwijderen