dinsdag 25 april 2006

Nou, ik moet echt weer even wat frustratie uiten op deze weblog! Nou, oké, vaag gedicht, en liever niet dat iemand anders als Sara ze leest.
Ik ben de laatste tijd nog wel wat aan het schrijven, maar bij die gedichtjes schrijf ik altijd een bepaald ding, en dat is: ...het leven is...(en dan iets) en dan een vergelijking met het leven. Is ook leuk om te doen. Het volgende gedicht is heel erg vaag en ik snap hetzelf niet helemaal..!
edit: 18-11-2006: ik snap nog steeds niet wat ik ermee bedoel.

- mogguh -

Men denkt het
maar spreekt niets uit
helaas zijn er ook mensen
die dat doen met veel geluid

verraad, list en bedrog
het meest verschrikkelijk gepraat
dat er op deze wereld
nog zoiets vreselijks bestaat

Gewoon om je te jennen
of om het moeilijker te maken
maar is het leven al niet moeilijk zat
zonder elkaar steeds te moeten schaken?

2 opmerkingen:

  1. bij deze heb ik al tweedagen over je gedicht lopen denken of ik er iets van snapte. Het klinkt wel mooi...

    klik. klik. dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het is leuk als mensen het snappen terwijl je het zelf niet snapte. Of er zijn mensen die er bv. een dipere betekenis is zouden zien, terwijl je die zelf helemaal niet zag! Dat soort mensen...beetje raar soms. Post een keer op Booming Brains, Sara, ik wil lezen! *zeurt* Ik zet er hier gauw een nieuwe op, die is wel grappig, omdat hij zo raar is.

    BeantwoordenVerwijderen