donderdag 12 april 2007

Boeiend

Ja, laat mij ook een saaie titel verzinnen. Nou, ik heb geen zin om eigenlijk ook maar iets te posten, maar ik moest gewoon ff een bezigheid hebben. Muahaha, AZ verloren van Bremen...slim, slim.

Kijken of ik op het moment iets uit mijn hoofd krijg.


Ik wil het zeggen
moet het zeggen
en iedereen
dringt erop aan

Maar ik durf het niet
kan het niet, wil niet
want wat schiet je
er uiteindelijk mee op

er kunnen dingen komen
maar die zullen ook weer gaan
eigenlijk eindig je veel dingen
zonder erbij stil te staan

je begint eraan, goeie moed
maar je eindigt het ook altijd
niks blijft duren, gaat voor eeuwig
verder en verder...



Nou oké, 2 minuten en dan komt er dit uit. Slecht, ja, misschien wel, maar gezien het allemaal wel redelijk klopt met hoe ik me op dit moment voel...buh, dan klopt het redelijk vind ik.
(Ohja, "vervelend persoon uit V4d'' (je weet dat jij dit bent als je dit leest) écht, je moet écht ophouden met die kutgeintjes van je, het is nl. helemáál niet grappig).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten