dinsdag 21 augustus 2007

Dat is weer een tijdje geleden...achja, bloggerproblemen, werk, en veel te doen.
Ik zal er dan maar eentje opzetten, alhoewel ik hem niet geweldig vind.

Realiteit

Vaak verlies ik mij
in mijn dromen en gedachten
maar dit zijn slechts beelden
die de werkelijkheid verzachten

Vaak verlies ik mij
in visioenen en mijn dromen
maar ik ben er altijd kort
kan niet aan de werkelijkheid ontkomen

Vaak verlies ik mij
in woorden en in grappen
van deze twee werelden
moet wie nu wie gaan snappen?

Zo, have fun with it:)

1 opmerking:

  1. Ik vind dit wel een mooi gedichtje. Maar ik heb er al betere gelezen van jou. Je hebt de gedachte: "Ik droom vaak" in een poëtische vorm gegoten en dat verdient zeker een pluim...al heb ik het gevoel dat hier net iets meer uit te halen valt. Ik dacht bijvoorbeeld aan spelen met de letterlijke en figuurlijke betekenis van "jezelf verliezen".

    Alexander.

    BeantwoordenVerwijderen