zondag 9 november 2008

Sjongejonge! Dat heeft geduurd. Niet dat het iemand buiten Roberto is opgevallen dat ik niet meer heb gepost sinds juni...maar goed.
Om het voor mezelf duidelijker te maken zet ik het hier lekker toch neer. Als je het niet wilt lezen, schroom dan niet en druk op alt f4:D

Nou, ik weet het niet, ik heb een beetje in een dieptepunt qua schrijven gezeten, en het komt omdat het met mezelf hartstikke goed ging (ik was dus niet depressief ofzo...)
Ben nu weer een beetje aan het beginnen met wat krabbels hier en daar, dus dat komt vanzelf goed. Dat moet ook wel, omdat ik me in heb geschreven voor de opleiding dramaschrijven aan de HKU. Moet daarvoor dingen opsturen, en dan moet ik natuurlijk wel recent werk hebben.

Binnenkort volgt een post met daarin wat kleine krabbeltjes die ik gemaakt heb...nu moet ik eerst een halve week op reis en daarvoor nog héél véél doen! Dus ik ben maandag de 17e weer terug en daarna ben ik weer helemaal terug (m.u.v. de uren die nog aan Grieks moeten worden besteed...)

Dus, tot binnenkort. Ben je hier nieuw, kun je altijd nog de vorige twee-en-een-half-jaar posts lezen. Niet alles is even sterk, maar kijk daar maar doorheen. Mocht je hier zijn...en wat lezen...dan is commentaar HARTSTIKKE welkom!:)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten