dinsdag 14 september 2010

ANDERE MAN:
Ik ben gewild
En ik wil gewilde vrouwen
Maar ja
Die hebben een vriend
En ik ben vrijgezel
Maar dan ga ik toch niet vreemd wel?
Die meiden toch
Ik niet hoor
Nee ik niet
Ik ben de andere man
Uit hun dromen
Uit hun fantasie
Vuile fantasietjes
Geile fantasietjes over seks op mijn bureau
Op de brandtrap
In de bosjes in de duinen in de stad ja op het plein op het terras voor het stoplicht in de auto in de truck of in de traktor in het tuinhuisje of gewoon in de tuin op het onkruid in de slaapkamer van je ouders in de caravan naast de caravan en zelfs óp de caravan in een vuurtoren in de zee in de golven op het strand op die pier.
Ik gebruik hun ellende niet
Zij gebruiken mij
En dat laat ik lekker toe
Ik ben ongebonden
Ik ben vrij
Ik ben een voetganger
Geen vreemdganger
Dát. Zijn. Zij.

2 opmerkingen:

  1. Deeeeeze is leuk! :D en splinternieuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dezelfde als het vorige berichtje15/9/10 6:57 p.m.

    En ik vind je nieuwe opmaak ook super! Leuke blommetjes!

    BeantwoordenVerwijderen