donderdag 9 december 2010

DE WARE
Ik ben de ware
Of althans
Dat zeggen ze
Zowel ouders als schoonouders als meisjes als vrouwen als stewardessen maar ook secretaressen, zusters, patiënten, psychologes, toneelspeelsters, presentatrices, directrices, mentrices, instructrices, professoren, laboratoriumkatjes, onderwijsassistentjes, dramadocentes, stagiaires, caissières, klantenservicemedewerksters, verkoopmedewerksters, barmedewerksters, bediendes, oberinnen of hoe noemen ze dat en wasserettemeisjes, waterhaalmeisjes, golfsters, zwemsters, schoonspringsters, gymnastes en mijn favoriet turnsters
Die kunnen zo lekker
Wijd
Turnsters
Zo lekker gymnastisch elastisch en plastisch

Ik val wel op jonge vrouwen
En dan zijn ze dus al lang 18
Ideaal want legaal
En lijken ze een jaar of 15
Beter kan niet
Ik ben de ware
Het zijn mijn looks
Denk ik
Goed gebit, best wat pit, mooie ogen, mooie kont, lief neusje en gespierd
Oh en ik ben hilarisch
Altijd in voor een lach en wat fun
En meer
Ik heb mooi haar
Golvend donker haar
Zo a la Prince Charming
Zacht ook
Mijn huid ook
Fris en egaal
Keurig geschoren
Gedraag me naar behoren
Ik draag ook lenzen
Kleurenlenzen
Gewoon voor het effect
Dat hele de-ware-effect
En het werkt
Want ze vallen voor me die
Ouders, schoonouders, meisjes, vrouwen, stewardessen, secretaressen, zusters, patiënten, psychologes, toneelspeelsters, presentatrices, directrices, mentrices, instructrices, professoren, laboratoriumkatjes, onderwijsassistentjes, dramadocentes, stagiaires, caissières, klantenservicemedewerksters, verkoopmedewerksters,  barmedewerksters, bediendes, wasserettemeisjes, waterhaalmeisjes, golfsters, gymnastes, zwemsters, schoonspringsters en

Jij ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten