zondag 11 juni 2006

Afscheidsgedichtje voor Sara (in de USA), geschreven op 06-06-06.

The Devils Code: 666

Afscheid nemen
doet me pijn
waarom moet het leven
altijd toch zo kort zijn?

Volgende keer wat langer
dan halen we de sweet-sixteen
Ja, daar hoop ik zeer op
Zodat ik nog wat meer kan zien

Ik vond het keigezellig
zo samen op de wereld met jou
Maar nu nemen we afscheid
zweren elkaar nog een keer trouw

Onderin de aarde
breekt al wat in stukken
Ik voel de grond al beven
Hieraan ontkomen zal niet lukken


Nou, goodbye iedereen. Het is alweer 5 dagen geleden dat de wereld had moeten vergaan, maar God kwam zijn afspraak niet na. *godslastering noem je dat Suzan.*
Dus ik wens iedereen nog een mooi jaar en misschien vergaat de wereld morgen wel, je weet het nooit.
De quote van de dag is dan ook: Dans! Lach! Spring!

2 opmerkingen:

  1. Hee, deze komt mij bekend voor :)

    Ik zal die van mij ook wel eens op mijn site zetten, dan. Mag ik naar jou linken? (<-- doe ik toch lekker. Als je er problemen mee hebt moet je maar even mailen.)

    Dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nee hoor vind ik niet erg. zal ook een link naar jou zetten.

    BeantwoordenVerwijderen