vrijdag 23 juni 2006

Gedicht bij het thema: Leeg gebouw.


leeg gebouw

alleen
een kruising van
gedachtengangen
in mijn leeg gebouw

nooit samen
je zit er wel
maar toch ben je er
niet in mijn leeg gebouw

mijn hoofd
een kruising van
gedachtegangen
een leeg gebouw

geen brein
het zit er wel
maar het hoort er niet
jij wel



Deze sloeg echt nergens op! Hij doet me een beetje denken aan mijn AI gedicht...soms heb ik van die vage inspiratie. Het leukste ervan is dat niemand deze blog leest, behalve Sara, dus ik kan hier best wat spuien.

3 opmerkingen:

  1. hah, het klinkt wel grappig...

    Hm ja. leuk onderwerp.
    Waa, ik ben terug! Raar idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik wilde je bellen maar die slimbo van een stella heeft mijn agenda! en morgen ga ik op vakantie tot de 5e juli. laat asjeblieft wat weten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oew sorry, had ik niet op tijd meegekregen.

    Maar je bent dus al terug!
    Ik bel je vanavond nog op!
    Als jij dit eerder leest mag jij bellen. Deal?

    BeantwoordenVerwijderen