maandag 12 maart 2007

Ik loop door een bos

Leuke posttitel, dacht ik zo. Nu moet ik je bekennen dat ik vrijwel nooit door een bos loop, behalve als ik ga hardlopen (wat ik zo'n 3 keer in de week deed, tot 2 weken geleden). Nuja, vandaar: ik loop door een bos. Zie maar wat je er mee doet. Ik ben vandaag opnieuw inspiratieloos...het zal wel door de drukte komen (en de hoofdpijn waarmee ik al 4 weken aan een stuk door de kampen heb.) Maar ik ga hier niet lopen zeuren. Wat was vandaag toch een mooie dag! De zon scheen, de jassen konden uit, we konden buiten zitten, kortom: perfect. Ik ben natuurlijk niet zo een fan van warm weer, maar dit was ronduit perfect.
Nouja over naar dat bos dan maar..hebben we dat ook weer gehad.

Ik loop door een bos
met veel takken en bomen
ik ga in het gras liggen

val in slaap met mijn dromen

Alles wat ik eigenlijk wil
komt alleen in dromen uit
mijn slaap wordt steeds ondieper
hoor nu alweer een zacht geluid

Maar net voordat ik wakker word
zie ik nog die laatste blik
het zonlicht schijnt al in mijn ogen
ik zie jou, maar waar ben ík?


Ik lijk wel zo hopeloos dat ik een zoektocht naar mezelf houdt, of zoiets. Nouja, mijn hoofdpijn, ik bedoel IK! vond het al met al nog niet eens zo heel erg slecht. Je moet toch wat onder ANW:).
Maar ik ben nog niet uitgeblogd. Mijn blog van vandaag mag nog niet over zijn...
Uhm,

wat valt er nog te zeggen
geen woord, zelfs geen zin
het blijft nu toch voor altijd zo
net zoals, in het begin

Negeerden elkaar, dat was gewoon
een blik was voldoende om te zeggen
dat er geen woorden nodig waren
hoefden elkaar niks uit te leggen

Eén beweging maakte alles duidelijk
één woord maakte alles kapot
maar dat had ik toch graag over
voor een leven met woordelijk genot

Zuppa, (wat? zuppa! wat? ja, dat zat in mijn hoofd!) dat was het dan wel weer..deze kwam ter plekke nog even omdat ik nog door wilde bloggen..zo zie je maar weer.
Tot ziens.

2 opmerkingen:

  1. OMGG! Love the 1st one <3 can't tell why. just really like it.

    en de 2e is lekker keep-it-vague ;)

    ohja. ik heb je gelinkt. eindelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. by da way. like teh nu about me thingy.

    BeantwoordenVerwijderen