maandag 5 maart 2007

Ben je gek?

Ben je gek
ik ga niet
wij gaan niet
je mag niet

Ben je gek
ik wil niet
we moeten niet
jij mag niet

Ben je gek
waarom ik niet
waarom zij wel
waarom niet wij

Ben je gek
gewoon vergeten
gewoon verbannen
gewoon niet meer

Ben je gek
het gaat niet
het moet niet
het mag niet


Joehoe, aanschouw het gegevene. Meer krijgt je niet. Dat mag niet. Dit is telegramstijl. Ik heb weer eens lol met mezelf. Omdat ik...(ohnee, een verkeerd aansluitende beknopte bijzin! Ah!) niks te doen heb, morgen wiskunde heb, en nog veel tekst moet leren...
Ik heb geen inspiratie voor een leuke post (dat heb ik trouwens nooit, maar just so you know) dus vandaar: tot blogs, ofzo.

2 opmerkingen:

  1. Beh. Waarom kan jij nog wel dichten en ik niet? (omdat mij niets meer te binnen schiet. JAA ZIEJEWEL IK KAN HET WEL) wacht maar tot de poet's block jou ook bespringt... gemeen vanuit een schaduw'ge hoek, en dan is ook jouw inspi zoek.

    en het gedicht... ja.. ik kan me er wel dingen bij voorstellen als je begrijpt wat ik bedoel. het roept een stemming op. maar "ben je gek" is wel vrij direct en in die zin on-dichterlijk... trying so hard to find a point of critique...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUuuuuuus, toneel trauma!!
    Rara wat was dit keer je inspiratie broN?=P
    Hijs wel vet goed of zupaahh...(whatever..)
    BLOEMETJES =D

    BeantwoordenVerwijderen