woensdag 21 februari 2007

Jaah, de rust keert weder in rommelig Brabant, de carnaval is nl. weer voorbij! Ik ben maar wat blij (nuja, met het uitzicht dat het volgend jaar op mijn verjaardag valt, is niet geweldig.) Ik wilde graag een soort carnavalsgedicht neergooien, maar ik had gewoonweg geen inspiratie. Nu hoeft een carnavalsnummer ook niet heel moeilijk te zijn (pannenkoek in je onderbroek, we drinken bier met een rietje, broek met zakken aan de zijkant..) het is allemaal te simpel voor woorden. Misschien dat ik nog inspiratie voor iets krijg nu ik dit zit te typen (met de nodige afleiding vandien.)

Je kent dan wel boos zijn
maar het ligt allemaal aan jou
zonder jou was mijn leven simpel
nu is het grijs en graaauuuuwww

Ik wil een broodje bal
ik wil een broodje bal
geef mij een broodje bal
voordat ik je neerknal

Zonder jou was ik gelukkig
samen met mijn broodje bal
die koester ik voor eeuwig
tot volgend jaar carnaval


Oké, dit schoot in een seconde uit mijn mauw. Ik vind het drie keer niks, en dat meen ik ook!(voordat een zeker persoon mij Suzanneke gaat noemen..)
'k Heb hem ook in het Brabants, maar gezien mensen die dit uberhaupt lezen toch enigzins beschaafd zijn opgevoed, heb ik er maar een ABN-versie van gemaakt. Enjoy.

5 opmerkingen:

  1. Ja, dit is wel geweldig...
    Dat broodje bal stukje ook.
    Laat die Brabantse versie toch maar zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Yay, laten we volgend jaar met carnaval mensen gaan neerknallen met beschimmelde broodjes bal. En met feesthoedjes op natuurlijk omdat jij jarig bent. Daarvoor wil ik wel thuisblijven van wintersport ;o

    BeantwoordenVerwijderen
  3. En ik ben het met Roberto eens; hier met die Brabantse versieeeee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat doe ik je echt zooooo niet aan heXD.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze is echt BRILJANT.. die had je in moeten sturen voor de AI

    BeantwoordenVerwijderen