zondag 4 februari 2007

Vergetelheid

Strooi jezelf
in de vergetelheid
zorg dat je de aarde
en alles vergeet

Strooi jezelf
In de vergetelheid
De strijd tegen alles
Het lief, het leed

Verstrooi jezelf
In de vergetelheid
Waar kom je uit
Waar ga je heen

Verstrooi jezelf
In de vergetelheid
Zijn we dan samen
Of ben ik alleen




Zo, dat laatste was een retorische vraag, en ik wil er dus ook geen antwoord op. Het antwoord lijkt me ook wel logisch. Natuurlijk ben ik alleen*-).
Weetje wat me net ineens opviel? Dat ik vaak een post begin met het woordje 'zo' dus ik denk, ik begin met een gedicht. Nu kijk ik wat ik hierboven heb getypt, begint het opnieuw met zo. Zozozozo, tamtam volgens Latinisten...
Oef, ik verveel me nu...ik zou iets uittypen, is niet meer nodig. Ik wil huiswerk maken, maar heb niks. Ik wil adventuregames spelen, maar dat kan ik al. Nuja, deze post gaat sluiten, tot "zo's"!

6 opmerkingen:

  1. Tam... Quel beau poème !

    Ça sentence première de tous couplets, elle est parfait. J'adore ça.

    (Ik heb per ongeluk de halve nacht (0.00-4.00) hetzelfde Franse liedje geluisterd. Ziedaar de verklaring voor mijn vreemd gedrag ^)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. maakt niet it, ik kan wel een beetje frans, geloof ik..(ohgod nu comment ik weer op mijn eigen blog, hoe triest...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Najah, ik zal maar eens een bericht posten, anders krijgen mensen nog een hekel aan me...

    Wat doe ik er ongelooflijk lang over om te bedenken wat ik wil typen...

    Ga vooral door met dichten, en doe volgend jaar weer mee met de AI

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nou, dan zal ik ook maar wat posten, anders had het toch geen zin om op te site te komen, right? xD

    Maarja, mooi gedicht hoor, vooral het 2e couplet vind ik wel mooi =)

    En zoals Roberto zei, doe vooral mee aan de AI ja.

    Oh ja, dit is Casper posting here, blijkbaar is mijn email invalid dus zet ik mijn naam maar in de post >.<

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. naja zomaar deleten...=O
    Haha was mss ook wel terecht!
    Egt een sexy gedicht hoor btw!!!
    En, je weet wat je meot doen...
    αγαπητός "...", αγαπώ τη μαύρη τρίχα σας! Με αγαπάτε; μέρη από την αγάπη, suus
    Kom op please!
    Anyway! I love you!
    kuss sanne

    BeantwoordenVerwijderen