woensdag 31 januari 2007

GEFELICITEERD BLOG! (en Elisabeth, natuurlijk;))
Zo, genoeg hierover, in ieder geval fijne verjaardagen beiden...

Weet je wat er vandaag door mijn absoluut vage gedachtengang spookte? He feit dat we vorig jaar op deze dag de economierepetitie hadden waar ik zo'n slcht cijfer voor haalde..en ook over het fiet dat actualisme dus een opgaand begrip is.
Gezien vorig jaar verknalde ik Ec, dit jaar was dat zeer waarschijnlijk ANW, dus 31 januari is voor mij niet de dag voor proefwerken. Ook gaat dat op, omdat ik vorig jaar om deze tijd óók verkouden was! Want ik weet nog, dat mijn proefwerk ondergesnot was en Vaartjes mij een zakdoek aanbood, die ik vervolgens de rest van de rep. tegen mijn neus gedrukt hield, waardoor ik moest rekenen en schrijven met één hand. Dus actualisme gaat twee keer op...
Oké, een vreemd en kort gedicht vandaag, ik kan het toch niet laten.

Waarom gebeurt het altijd mij
kan het niet zonder mij erbij
zal ik de volgende keer gewoon verrekken
om met die gekken te vertrekken

Zo, niveau, dit, hoor...:P
Nuja, nu hoor ik dat mijn blog al 2 dagen geleden jarig was, maar dat kan niet!!! Of wel? Nuja, pech dan, in ieder geval: een hele fijne dag Eli en ik zie je vrijdagavond;).

4 opmerkingen:

  1. Hoe weet jij nu nog wanner je een proefwerk had? Heb je stiekem op de HeSaFo gekeken?

    Ik kan ook wel even op mijn sarausa kijken wat ik 31 deed.

    En je weet lekker al dat je je in de datum hebt vergist (hoe kon je je DAAR nou in vergissen?) maa ik wrijf het er nog eens in :P

    Suzan heeft zich in de datum vergist! HAHAHAHAHA!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oja. Het gedicht...

    Het is mm.. parenrijm hè... niet mijn favo rijmvorm. Maa dit soort gedichten beschouw ik zelf altijd als een soort oefening. Dus.. blijf oefenen.. I guess that would be the most truthful thing I can say about it.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. of die datum gewoon voor eeuwig in je hoofd heb zitten (en daarmee ook vaartjes...) oh lieve god help mij dit te vergeten.

    BeantwoordenVerwijderen