zondag 14 januari 2007

Zo, ik vond dat ik wel weer eens een keer iets mocht posten...op het forum was een 'kerstgedachte'wedstrijd, dus ik dacht ik doe eraan mee. Zie hier de geweldige inzending =.='

Met Kerst zal ik je missen
we zijn dan niet bij elkaar
staan hier beiden aan de voet
van het naderend nieuwjaar

Met Kerst zal ik je missen
jij bent hier en ik ben daar
en met de naderende dagen
zijn wij niet bij elkaar

Met Kerst zal ik je missen
maar vlak na het nieuwe jaar
dan wordt het weer eens tijd
dat ik eindeloos naar je staar


Ja, kijk en dat wint dan een tweede prijs...*grijnst (evil)*

2 opmerkingen:

  1. Ik wil ook dingen winnen met mijn gedichten :(

    Er zitten idd wel een paar mooie beelden in.. maar het rijmschema.. tsja. Ik kan me voorstellen dat het mensen op een forum erg aanspreek, ik bedoel, die niet zo veel gedichten lezen, maar technisch heb je wel leukere gedichten geschreven. Het sokkengedicht vond ik echt geweldig.

    En sorry, ik ben in een erg negatieve bui vanavond. Anders had ik gewoon "mooi" gezegd denk ik x)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou, dit vind ik anders veel leuker dan een reactie als mooi krijgen. Klopt dat het nivo op het forum inderdaad vaak zo is, dat een simpel rijmschema vaak wint. Dat was ook als commentaar gegeven.
    Nuja, dit is mijn blog...ik ga niet commenten op deze blog, alleen op een andere comment.
    ik zit nu op school nederlands te maken.

    BeantwoordenVerwijderen