zondag 27 februari 2011

Houden van missen en haten

Ik mis de dagen dat je niet online bent
En de dagen dat ik je niet zag
Ik mis de dag dat jij niet belde
En hou van dagen zonder jouw lach

Ik mis dat jij niets voor me doet
En dat je nooit echt naar me kijkt
Ik mis dat jij me zo voorbijloopt
En hou van wat niet is bereikt


Ik mis de dagen zonder nummer
Van je telefoon, mail en/of adres
Ik mis onze mis-communicatie
En koester dagen zonder jouw sms

Ik mis dat je me steeds ontwijkt
Of minstens in een boogje om me heen
Ik mis de dagen zonder jou
Ik hou wel van alleen

Ik miste nooit geen enkel mens
Maar jij deed alles staken
Ik mis dat ik je ooit níet miste
En ik haat het dat jij me nog kunt raken



Let op de dubbele ontkenningen. Lees hem dan nog maar eens.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten