maandag 20 april 2009

Okee, dit was mijn eerste opzet voor 'de Lijn'. Heb hem uiteindelijk niet zo ingestuurd, gelukkig maar!

Uitgelijnd zijn

Sonja, Slimfast, slanker worden!
Ik mag het toch proberen?
‘Nee, die boterham, díe eet ik niet
Véél te veel calorieën’
Maar ’s middags toch dat bakje friet

En wanneer jij op het station staat
Je trein weer met vertraging gaat
En dus langer moet wachten dan gepland
Ik wil ze de kost niet geven
Die ook even naar Smullers waren gerend

Het is niet erg, geef er gewoon aan toe
Je blijft toch wel die dikke koe
Je wordt niet slank, en ook niet dun
Het is niet dat ik het je niet gun
Leef er nu gewoon maar mee

Al die moeite voor wat kilo’s
Eraf, welteverstaan
Is verspilde tijd, weggegooid
Want dat streefgewicht van jou
Dat komt er nooit!

Als je dan toch aan een lijn wilt doen
‘n beetje cocaïne dan?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten