dinsdag 12 oktober 2010

Voor het stoplicht in de bus.
Als ik 5000 euro win, dan neem ik rijles

Vandaag zag ik hem
We reden elkaar voorbij
Bij het stoplicht rechts
Voor een paar seconden slechts
Hij was daar alleen voor mij

Donkerblauw gekleed was hij
Maar wit gestijld van boven
De ontmoeting magisch
Kortstondig en tragisch
Ik kon het bijna niet geloven

Kwam in een keer op me af
Nog knipperend met die ogen
Keken zo fantastisch
Zo helder en zo plastisch
Ik werd er helemaal in meegezogen

Aan de grond stond ik genageld
Ik kon ook bijna niet meer lopen
Snel mijn verdriet verbeten
Heb het altijd wel geweten
Ik moet écht die Mini Cooper kopen



12 oktober 2010
met dank aan de mooiste Mini die ik ooit zag

1 opmerking:

  1. Mooi gedicht wat meer aandacht verdiend:
    http://www.newminiclub.nl/forum/viewtopic.php?t=19740

    BeantwoordenVerwijderen