vrijdag 22 oktober 2010

Zo ben ik nou eenmaal :-)

Ik maak nooit keuzes
Want ik ben jong en naïef
Ik dram nooit mijn zin door
Want daarvoor ben ik veel te lief
Ik praat niet door de mensen heen
Want dat vind ik onbeschoft
Ik heb geen eigenwaarde
Ik ben eigenlijk veel te soft

Ik moet ook altijd janken
Als het even niet meer gaat
En ik moet ook heel veel zeggen
Ik ben iemand die graag praat
Zeuren kan ik ook heel goed
Eén van mijn vele kwaliteiten
En dat ik nooit de krant lees
Kun je me ook nog wel verwijten

Ik hou heel erg van de regen
Het liefst een stortbui op mijn hoofd
En ’t liefst hang ik boven de waxine
Wanneer die wordt gedoofd
Sinds kort bang voor de ortho
Of de tandarts of hoe heet zo’n vent
Al jaren lang een chipsverslaving
Ik denk altijd dat alles went

Ik heb snel last van zweetvoeten
Want ik ben niet goed met hitte
Loop rood aan – verbrand heel snel
En mijn haar heeft heel snel klitten
Ik hou ervan om naar ’t strand te gaan
Gewoon te vliegeren en te wandelen
En het mooiste zou ik vinden
Als jij dit allemaal kon handelen

2 opmerkingen:

  1. Wauw... mooi en krachig, suus; net als jouw persoonlijkheid :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! Trouwens, je leest wel de krant hoor, in de zin van horoscoop checken en kijken of Epke er in staat haha

    BeantwoordenVerwijderen