zondag 17 oktober 2010

Vroeger was ik FANATIEK! In de categorie: NOSTALGIE!

Vandaag vond ik samen met mijn moeder een doos met oude foto's, briefjes, tekeningen en rapporten. Maar dat was niet het enige dat we vonden. Ik schrijf dit terwijl de tranen nog over mijn wangen lopen van het lachen. Ik heb echt al een hele tijd niet meer zo gelachen. Aanschouw mijn schrijftalent uit 2005 en 2003, nog voordat deze blog bestond. Indertijd hield ik een PLANTENLOGBOEK bij, want ik kweekte toen graag plantjes, groente, bloemen enz.
Plantenlogboek van Suus: hoe het groeit, waar het groeit, ALS het maar groeit!

zaterdag 26 maart '05
Het begon allemaal best goed deze dag. Ik was best vrolijk totdat papa, mama en mark zeiden dat ik mijn peterselie uit de tuin moest halen! En ze stond er zelfs bij, ze had het plekje zelf uitgekozen!!!
"Hier Suzan, daar kan je het mooi neerzetten!" Ja, en nu, al dat werk voor níks! Ze vond het "sneu" om te zeggen toen ik ermee bezig was! Nou, had het maar gezegd dan was ik nu niet een week achter op mijn schema! En ik zag er net twee bovenkomen! Mama's reactie:"Oh, wat leuk!" Ja, hoor hartstikke leuk! Met in je achterhoofd dat ze er toch uitgaan!:S NOU JA!:S


Omdat ik deze onderstaande brief aan een Engels castinbureau niet wilde onthouden...

Sir/Miss Jina Jay
Hello,
I'm Suzan Hogenbirk, I'm 12 years old.
I have blonde hair, blue eyes with green.
I'm writing to you because I like the HP-books and you are still looking for acteurs. I want to act in HP-5 as Luna Lovegood. I look very much like her and I like to act. My age is then almost the same as Luna has in HP-5. If I don't get her role I want to act as someone else, a passer-by, doesn't matter what movie. Only one problem, I'm Dutch, but I know very well Englisch as you see, I write this letter all by myself. We learn Englisch at school. PLEASE I WANT TO ACT. And if I don't get the roles gif me the autographs of Hermione and Ginny!

Thanks,
Greets Suzan

p.s. I'm sending a picture
p.s.2. I do like Fleur. Bye

1 opmerking:

  1. De Harry Potter films met Suus erin. Had ik graag willen zien.

    We zorgen gewoon dat je een mooie rol krijgt in een groots toneelstuk wat eraan zit te komen... Ik ken de schrijvers persoonlijk. ;)

    BeantwoordenVerwijderen