woensdag 27 oktober 2010

Ik daag mezelf wel eens uit tot iets maken in tien minuten. Dit is het resultaat, maar er moet natuurlijk nog wel wat aan verbeterd worden.
Plastic Pop

Vroeger had ik een plastic pop
Daar tekende ik voortdurend op
Ze loensde en d’r jurk was stuk
Maar dat kon mij niets schelen

Haar jurkje was het mooiste rood
En eigenlijk ook net te groot
Ze loensde en d’r jurk was stuk
Misschien kwam het door het spelen

Dus dumpte ik haar in een oude doos
Voor een aantal jaren - een hele poos
Ze loensde en d’r jurk was stuk
En weg was toen haar gave huid

Ik dacht dat het zou schelen
Als ik niet met haar zou spelen
Ze loensde nog - d’r jurk nog stuk
Ze zag er alleen maar slechter uit

Nu heb ik al die jaren niet gespeeld
Me met Lego en Duplo zeer verveeld
Ze loensde en d'r jurk was stuk
Nu weer samen - eindelijk

Geen opmerkingen:

Een reactie posten